ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مرداد 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نتایج جلسات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا را تشریح کرد که مهمترین آن مخالفت AFC با درخواست چهار کشور غرب آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان قاره کهن است.



در جلسه عصر دوشنبه بیشتر بحث‌ها حول و حوش مسابقات لیگ حرفه‌ای در آسیا بود که با حضور رئیس لیگ فوتبال ژاپن (جی لیگ) و نمایندگان دو باشگاه برتر این لیگ برگزار شد. در این نشست "سوزوکی" و دیگر نمایندگان لیگ ژاپن نکاتی را در خصوص چگونگی برگزاری، درآمدزایی و سازماندهی این رقابت‌ها عنوان کردند



یکی از محورهای مهمی که در نشست تخصصی لیگ قهرمانان آسیا درخصوص آن بحث و گفتگو شد، کاهش میزان تماشاگران در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نسبت به فصل 2009 بود.


عزیزالله محمدی در این خصوص  گفت:

 

آقای بن همام غیبت تیم پرسپولیس در فصل 2010 لیگ قهرمانان آسیا را علت کاهش تعداد تماشاگران عنوان کرد که من از فرصت استفاده کرده و اعلام کردم که  تیم پرسپولیس در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود که حضور آنها افزایش چشمگیر تعداد تماشاگران را به دنبال خواهد داشت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 4:6 عصر | نظرات دیگران()

میلاد امام مهدی(عج) سفینه نجات و امید حیات، بر عاشقانش مبارک باد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 12:7 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیس تهران - تراکتورسازی تبریز

سه شنبه 5 مرداد - ساعت 19:40 ورزشگاه آزادی تهران

پیش بینی وضعیت هوا: آسمان صاف درجه حرارت 35 درجه سانتیگراد

 

همیشه یک شروع ایده آل ضامن موفقیت در ادامه راه است. استارت ایده آل علاوه بر قدرت نمایی از همان هفته نخست و ایستادن در بالای جدول می تواند تیم را از منظر روحی - روانی آماده ادامه مسابقات کند.

 

بازی با تراکتورسازی تبریز نخستین گام پرسپولیس در لیگ دهم است. تراکتور همواره یک تیم سختکوش بوده اما 17 سال است حسرت پیروزی مقابل پرسپولیس بر دل هوادارانش باقی مانده. بی تردید تساوی آرزوی قلبی کمالوند و رویایی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه پیر آزادی تهران است.

 

 ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا حقیقی ، علیرضا محمد ، شیث رضایی ، رضا نورمحمدی ، جلال اکبری ، مازیار زارع ، هادی نوروزی ، محمد نوری ، کریم باقری ، حمید علی عسکری و غلامرضا رضایی

 

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

مهدی ثابتی، مجتبی ترشیز، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، اکرامی، دانشدوست، مهدی کیانی، ابراهیم زاده، جلیلی، ابراهیمی و رسول خطیبی

سرمربی: فراز کمالوند

 

گلزنان بازی قبل:

فصل گذشته مجتبی زارعی و هوار ملامحمد با به ثمر رساندن گل باعث پیروزی 2-1 پرسپولیس شدند. فرهاد خیرخواه در آن مسابقه تک گل تراکتورسازی را وارد دروازه تیم سابقش کرد.

 

گلزنان احتمالی دو تیم:

غلامرضا رضایی انگیزه زیادی دارد تا در نخستین مسابقه دروازه تراکتورسازی را فتح کند و از همین ایستگاه اول ستاره محبوب هواداران پرسپولیس باشد. البته از محمد نوری و کریم باقری هم نمی توان غافل ماند. نوری در بازی های تدارکاتی پای ثابت گلزنان پرسپولیس بوده و باقری هم برای گل زدن به تیم سابقش انگیزه های زیادی دارد.

 

نقطه ضعف کلیدی تراکتورسازی:

محمد نصرتی و مرتضی اسدی روی حرکات سرعتی و توپ های پشت دفاع چیزی شبیه فاجعه هستند! این در حالیست که اساتید این نوع بازی یعنی محمد نوری، کریم باقری و غلامرضا رضایی در ترکیب پرسپولیس حضور خواهند داشت.

 

تماشاگر احتمالی

پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، آذری ها هم می خواهند خودشان را با پرسپولیس مقایسه کنند! پس پیش بینی حضور بیش از 70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی با توجه به ساعت ایده آل برگزاری مسابقه دور از ذهن نیست.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 7:27 عصر | نظرات دیگران()

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح ایستگاه متروی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران در روز میلاد حضرت قائم توسط هواداران پرشور پرسپولیس خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایلنا؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی از حدود ساعت 15 فردا آماده سرویس‌دهی به طرفداران فوتبال است و این ایستگاه در روز تولد حضرت مهدی(عج) با حضور طرفداران فوتبال و مسافران مترو افتتاح می‌شود.


مهندس جعفر ربیعی افزود: ایستگاه ورزشگاه آزادی از مدت‌ها قبل آماده بهره‌برداری بود، حتی حدود یک سال قبل اصحاب رسانه و محمدباقر قالیباف این ایستگاه را افتتاح کردند، اما به دلیل قرار گرفتن ایستگاه در اراضی ورزشگاه آزادی از لحاظ حرفه‌ای باید اجازه مسوولین ورزشگاه را هم می‌گرفتیم.

 

وی افزود: مسوولین ورزشگاه در پاسخ نامه اول ما خواستار نرده‌کشی بین ایستگاه و محوطه ورزشگاه شدند، این اقدام صورت گرفت ولی متاسفانه نامه ای دریافت نکردیم، حتی ما اعلام آمادگی کردیم که این ایستگاه همزمان با مسابقات تیم‌ملی در مقدماتی جام جهانی افتتاح شود ولی مجوزی صادر نشد تا اینکه ضیاء آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی در آستانه مسابقات لیگ دهم از طریق رسانه‌ها اعلام آمادگی کرد و بر همین اساس مقرر شد همزمان با مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی این ایستگاه افتتاح عمومی شود.


ربیعی با ابراز خرسندی از افتتاح این ایستگاه ادامه داد: در بسیاری از ورزشگاه‌های بزرگ دنیا برای داشتن حمل و نقل عمومی، مسوولان باشگاه‌ها و مدیران خودشان سرمایه‌گذاری کرده و هزینه رد شدن خط مترو را می‌پردازند اما ظاهرا در ایران این اتفاق برعکس است، به هر حال از اینکه ایستگاه برای رفاه بیشتر شهروندان و طرفداران ورزش افتتاح می‌شود خوشحال هستم.


وی گفت: فعلا در روزهای مسابقه استقلال و پرسپولیس قطارها در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف می‌کنند چراکه در خط 5 مترو با کمبود واگن روبه‌ هستیم و در صورت رفع این نقیصه که احتمالا در چند ماه آینده خواهد بود، آمادگی سرویس‌دهی به صورت تمام‌وقت به ساکنین منطقه را نیز داریم.


ربیعی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی دقیق‌تر برای ساعت توقف قطار در ایستگاه ورزشگاه آزادی مسابقه فردا متعاقبا صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: تخمین می‌زنیم برای مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی حدود 40 تا 50 هزار نفر از مترو استفاده کنند، برای رفتن آنها به ورزشگاه به دلیل مراجعه در زمان‌های مختلف هیچ مشکلی نیست اما برای برگشتن از طرفداران فوتبال تقاضا داریم کمی حوصله کنند و در صورت تجمع با قطارهای بعدی سفر کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()

تبریزی ها در تاریخ مسابقات دو تیم فقط یکبار در سال 72 موفق به شکست پرسپولیس شدند و پس از آن 17 سال در حسرت پیروزی مقابل پرسپولیس هستند.

 

 با نگاهی به تارخچه مسابقات پرسپولیس و تراکتورسازی، تبریزی ها تنها یکبار در سال 72 در حالی که میزبان بودند و پرسپولیس پس از جدایی علی پروین دچار بحران شده بود موفق به شکست این تیم شدند.

 

پس از آن 17 سال است که آذری ها در حسرت پیروزی مقابل پرطرفدارترین تیم آسیا هستند. البته آن ها در فاصله سال های 81 تا 87 در لیگ یک برای حضور در بین 18 تیم برتر ایران تلاش می کردند.

 

تراکتورسازی سال گذشته هم از مجموع دو مسابقه تنها یک امتیاز از پرسپولیس گرفت و در عرصه های دیگر همچون نظرسنجی معتبرترین برنامه تلویزیونی سیما در خصوص پرطرفدارترین تیم کشور عرصه را به رقیب تهرانی واگذار کرد.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/5/1 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267709
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو