ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آذر 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، سکوت را در سه جا دوست دارد :به هنگام خوانده شدن قرآن، به هنگام پیش رفتن به سوی دشمن، و به هنگام تشییع جنازه . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

بهتر است برای داوران بی وجدان خود متاسف باشید آقای رئیس

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بابت ناسزاهایی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی علیه مسئولان فدراسیون داده شد، متاسفم.


مسعود عنایت پس از آنالیز داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان که به قضاوت قهرمانی بود، اظهار داشت: به دقت صحنه ها را بازبینی کردیم. صحنه پنالتی اول سپاهان در زمانی که بازی یک – یک بود به دقت بازبینی شد و در این صحنه مدافع پرسپولیس در داخل موقعیت جریمه پای ابراهیم توره را می زند.

 

محسن قهرمانی به این دلیل که خطا را دیده اما به دلیل نداشتن دید روی خط محوطه جریمه و دور بودن نسبی از کمک داورش حیدر شکور که در امتداد خط به خوبی دید داشت کمک گرفت تا از بیرون بودن داخل محوطه جریمه بودن خطا مطمئن شود که خوشبختانه به درستی تصمیم گرفت پنالتی به درستی اعلام شد.

 

وی ادامه داد: به نظر من خطای اول روی ابراهیم توره و حتی پنالتی دوم که آن هم به درستی اعلام شد می توانست برای مدافعان پرسپولیس جریمه شخصی هم داشته باشد که قهرمانی به هیچ کدام از خطاکاران اخطار هم نداد. حسین خوشخوان از داوران خوشنام و بازنشسته هم ناظر بوده و درستی هر دو پنالتی را تایید کرده است.

عنایت در پایان گفت: تصمیمات داور به ضرر پرسپولیس نبوده چرا که با وجود خطای سخت در محوطه جریمه و پدید آمدن دو پنالتی داور از جریمه شخصی خودداری کرد. اما متاسفانه دیروز به بدترین وجه علیه رئیس فدراسیون، رئیس کمیته داوران و داور بازی شعارها و ناسزاهایی داده شد که فقط می توان از این اتفاقات ابراز تاسف کرد و منتظر برخورد با خاطیان براساس آیین نامه های انضباطی شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()

فاجعه این تیتر اول روزنامه پرسپولیس است ، یک کلمه برای توصیف آن چه در ورزشگاه آزادی رخ داد. واین شاید تندترین تیتر روز دوشنبه بود که روی دکه ها جا گرفت.


فاجعه ای چند سانتی متر بالا تر توسط خود مدیر عامل این گونه تعریف می شود:»این بازی در شان تیم های محلی نبود.


در صفحه دوم در مطلب یادداشت سردبیر، همان تیتر دستانی خالی تر از همیشه گویای سیاست روزنامه کاشانی است. در این مطلب علی دایی به دلیل خالی کردن دستانش واز دست دادن آسان شیث رضایی و کریم باقری متهم است و حتی از کمک داور بازی هم بیشتر تقصیر دارد ،در مطلب سردبیر پرسپولیس حتی حسین عبدی هم مصون نمانده .

 

 

در مطلبی دیگر به قلم حامد وفایی هم با این تیتر تند مواجه هستیم که آقای دایی اشتباهاتت را بپذیر در این مطلب هر سه تعویض علی دایی به نقد گرفته شده و اشتباه خوانده شده و از شیث رضایی یاد شده که به جای درخشش در بازی با سپاهان ،داشت با تیم امید تمرین می کرد.


صفحات دیگر روزنامه و مطالب دیگر هم پر از گوشه و کنایه به علی دایی است اگر از یاد نبریم که سردببیر این روزنامه مدیر روابط عمومی باشگاه و سخنگوی آن است .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 7:35 عصر | نظرات دیگران()

علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی ظهر امروز با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس و مشاور رئیس سازمان دیدار و گفتگو کرد.

 

پس از بازگشت از مسابقات آسیایی گوانگجو، ظهر امروز میزبان حبیب کاشانی بود تا طی نشستی 75 دقیقه ای در ارتباط با مسائل باشگاه پرسپولیس و مسائل ورزش، بحث و تبادل نظر کند.

سرپرست پرسپولیس ابتدا در مورد آخرین وضعیت باشگاه به ویژه مسائل مالی و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی گزارش مبسوطی در اختیار رئیس سازمان تربیت بدنی قرار داد.

 

کاشانی با اشاره به آورده های باشگاه بخصوص وضعیت اسپانسرینگ و سایر منابع مالی، ریاست سازمان را نسبت به آخرین وضعیت مالی باشگاه واقف نموده و سیاست باشگاه را نیز در مورد بهره گیری هر چه بهتر از منابع مالی و حفظ جایگاه و شان این باشگاه مردمی اعلام کرد.

 

 

 

معاون رئیس جمهور نیز خاطر نشان ساخت: سازمان تربیت بدنی به عنوان ریاست مجمع دو باشگاه سرخ و آبی از هیچ کوششی برای ایجاد آرامش و کمک دریغ نمی کند و به هر لحاظ بخصوص شرایط مالی طبق توافقات صورت گرفته، حمایت می نماید.

انتخاب اعضای هیات مدیره از دیگر موضوعات مهم این نشست بود که طرفین در مورد کانداهای منتخب، تبادل نظر کردند تا در آینده ای نه چندان دور اسامی نهایی را اعلام نمایند.

 

در حاشیه نشست دکتر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیبت بدنی و حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، کریم باقری دقایقی پیش از آغاز جلسه در این نشست حضور یافت.

 

ابتدا سعیدلو از عملکرد باقری به عنوان یکی از الگوهای فنی و اخلاقی یک دهه اخیر فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و از کاپیتان اول پرسپولیس خواست در مورد خداحافظی از فوتبال باشگاهی نیز همچون رده ملی به گونه ای تصمیم گیری نماید که جایگاه خود و تیمش را نزد هواداران فوتبال ایران و پرسپولیس حفظ کند.

 

کریم باقری نیز ضمن تشکر از آقای سعیدلو گفت: تصمیم نهایی ام را برای خداحافظی از مستطیل سبز و دنیای فوتبال گرفته ام و قصد شرکت در ادامه مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را ندارم.

وی در ادامه، از حبیب کاشانی به عنوان فردی که طی دو فصل حضورش در جمع سرخپوشان از هیچ کوششی در جهت سربلندی پرسپولیسی ها و حفظ شان کریم باقری دریغ نداشته، تشکر نمود و تمایل خود جهت حضور در بازی خداحافظی که قرار است باشگاه پرسپولیس برای وی تدارک ببیند را اعلام نمود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 12:10 صبح | نظرات دیگران()

هواداران پرسپولیس در اواخر دیدار مقابل سپاهان با سر دادن شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال و مسعود عنایت خواستار پاک شدن فوتبال از فساد گریبانگیر آن شدند.



هواداران خشمگین پرسپولیس که از نتیجه دیدار تیمشان مقابل سپاهان اصفهان به شدت ناراحت بودند با سر دادن شعارهایی خواستار جدایی علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال شدند و این پیروزی را به مسعود عنایت رئیس کمیته داوران تبریک گفتند.!

تماشاگران پرسپولیس در شعارهای خود از علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی خواستند تا فوتبال را از فساد موجود در آن پاک کنند. هواداران پرسپولیس با شعار عنایت، پیروزی سپاهان مبارک مبارک، انتقاد خود را از وضع داوری این مسابقه اعلام کردند. طرفداران پرسپولیس همچنین با این شعار که "دایی ما جهانیه، فدراسیون روانیه" انتقاد خود را از وضعیت مدیریت فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

 

 

 

مهدی رحمتی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سپاهان برای علی دایی سرمربی سابق تیم ملی حلقه‌ گل برد و آن را به گردن دایی انداخت.

* علی دایی نیز به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و به او خوشامد گفت.

*محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه 2 به علی دایی سرمربی پرسپولیس تذکر داد. این یکی از سریع‌ترین تذکرهای داوران به سرمربیان تیم‌های لیگ برتری بود. داور این دیدار به دنبال اعتراض‌های مکرر دایی در دقیقه ? ??با توقف بازی از سرمربی تیم پرسپولیس خواست تا در منطقه مجاز قرار گرفته و تنها به هدایت تیم خود بپردازد.

*آلودگی هوای تهران و ابهام در برگزاری مسابقه باعث شد تماشاگران کمی به ورزشگاه بروند و تا دقیقه 25 همچنان بر تعداد تماشاگران افزوده می‌شد.

* افشین قطبی سرمربی تیم ملی نیز یکی از تماشاگران ویژه‌ این مسابقه بود.

 

* پس از اینکه بازیکنان دو تیم بدن های خود را گرم کردند علی دایی که قصد داشت به همراه تیمش وارد رختکن شود از سوی تماشاگران سپاهان مورد اهانت قرار گرفت.



* علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه مدیران و مسئولان دو تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پیش از آغاز مسابقه سیدمهدی رحمتی دروازه بان سپاهان با دسته گلی به سمت علی دایی رفت و آن را گردن سرمربی پرسپولیس انداخت. سید جلال حسینی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری و ... دیگر بازیکنانی بودند که پیش از ورود به زمین مسابقه به سمت علی دایی رفتند اما جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس از رفتن به سمت دایی خودداری کرد.


* محمد نوری، مجتبی شیری، علی عسگر و سپهر حیدری بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت امیر قلعه نویی رفتند.

* امیر قلعه نویی که از ابتدای مسابقه روی نیمکت تیمش نشسته بود از دقیقه 5 در کنار زمین حاضر شد و همانند علی دایی از کنار خط طولی زمین تیمش را هدایت می کرد. این دو مربی همانند کمک داور در تمام صحنه ها قضاوت می کردند که در دقیقه 6 اعتراض علی دایی و آفساید باعث شد از سوی محسن قهرمانی داور مسابقه با تذکری جدی مواجه شود.

 

هواداران پرسپولیس پس از اینکه تیمشان گل سوم را از سپاهان دریافت کرد علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند وخواهان جدایی او از فوتبال شدند. شمار دیگری از هواداران پرسپولیس علیه مسعود عنایت رئیس کمیته داوران شعار دادند.

*مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفت و گو کرد.

 

چهار بازیکن پرسپولیس و سپاهان تست دوپینگ دادند

 

پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قید قرعه از چهار بازیکن این دو تیم در اتاق دوپینگ ورزشگاه آزادی تست گرفته شد. خسرو حیدری و هاشیم بیگ زاده از تیم سپاهان و محمد نوری و حمید علی عسگر از تیم پرسپولیس نفراتی بودند که در پایان دیدار تست دادند.


از سوی دیگر تماشاگران تیم پرسپولیس تا دقایقی بعد از مسابقه ضمن شعار علیه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران، داوران این مسابقه از حبیب کاشانی خواستند به این مشکل رسیدگی کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 12:9 صبح | نظرات دیگران()

پرسپولیسی‌ها اردوی خود در شب پیش از بازی با سپاهان را به دعوت مالک هتل بین المللی اسپیناس،‌ در این هتل برگزار کردند.

 

سرخپوشان  در حالی اردوی خود در هتل اسپیناس را برگزار کردند که جلسه آنالیز و روابط عمومی باشگاه و صرف شام در تالاری جدید برگزار شد. تالار زیبای پاسارگاد،‌ محلی بود که میزبان پرسپولیسی‌ها برای جلسات امشب‌شان بود.

 

 

در حاشیه جلسه سرخپوشان در اردوی هتل اسپیناس،‌ از حمید علی عسکر و غلامرضا رضایی تقدیر شد. حبیب کاشانی و علی دایی با اهداء حلقه گل هایی به این دو بازیکن از زحمات و تلاش‌های آنها در تیم ملی امید در مسابقات گوانگجو تقدیر کردند.

 

- کاشانی به بازیکنان گفت تا بازی با پیکان قزوین تا 50 درصد قرارداد‌شان پرداخت خواهد شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه به دلیل حضور سعیدلو در چین،‌ امکان پرداخت بخشی از اقساط بازیکنان در اول آذر ماه مهیا نشد به آنها وعده داد با رسیدن قسط شهرداری تهران به عنوان اسپانسر تیم و کمک سازمان،‌ بازیکنان مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.


علی اصغر امیری،‌ مالک هتل اسپیناس در پایان جلسه سرخپوشان به آنها وعده داد در صورت پیروزی در برابر سپاهان،‌ خبرهای خوبی بری آنها دارد. این صحبت امیری پیگیری برخی بازیکنان را به دنبال داشت. آنها می‌خواستند بدانند پاداشی در نظر گرفته شده یا ماجرا چیز دیگری است !

 

در طول صرف شام،‌ پخش موسیقی زنده برای بازیکنان با استقبال آنها مواجه شد.

 

در جلسه امشب، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اقدام به توزیع فرم‌های اطلاعات شخصی در بین بازیکنان کرد. اطلاعات این فرم‌ها در صفحه شخصی بازیکنان در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درج خواهد شد.

 

کلیپی از برد پرسپولیس در بازی برابر داماش گیلان تهیه شده بود که در جلسه ویژه روابط عمومی برای بازیکنان و کادر فنی پخش شد.

 


پرداخت پاداش برد در برابر داماش


پرسپولیسی‌ها پاداش برد در برابر داماش گیلان را دریافت می‌کنند.


‌ پاداش برد سرخپوشان تهرانی در برابر داماش گیلان از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در اختیار محمود خوردبین،‌ سرپرست تیم قرار گرفت.خوردبین این پاداش‌ها را صبح فردا (دوشنبه) و پیش از بازی با سپاهان به بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌کند.

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/8 و ساعت 10:5 صبح | نظرات دیگران()

سعید حلافی مهاجم جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن یک گل حساس در بازی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که باعث صعود این تیم به مرحله بعد این رقابت‌ها شد شایستگی‌های خود را نشان داد.

 

حلافی درباره احساس خود پس از به ثمر رساندن گل برتری تیمش گفت: "خیلی خوشحال بودم چون آقای دایی گفته بود که در این بازی گل خواهم زد و من هم توانسته بودم این کار را انجام دهم به همین دلیل بعد از گل به سمت او رفتم و شادی خود را با او تقسیم کردم. من به پیراهن پرسپولیس تعصب دارم و به همین دلیل هم بعد از گل پیراهنم را درآوردم روی زمین گذاشتم و بوسیدم. که کارت زرد هم گرفتم."

 

مهاجم پرسپولیس گل خود را از روی شانس نمی‌داند:

 

 

"بعد از مصدومیت هادی نوروزی و در هنگام تعویض، آقای عبدی نقطه ضعف دفاع حریف را به من گفتند. هرچند جو ورزشگاه بسیار سنگین بود اما به مرور به آن عادت کردم و گلی هم که زدیم نتیجه تمرینات فراوان روی اینگونه حرکات بود. من در تمرینات هم روی این ارسال‌ها خوب گل می‌زدم."

 

حلافی در مورد حضور یا عدم حضور خود در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های آینده این تیم نیز گفت: "بازی کردن یا نکردن من بستگی به نظر مربیان دارد. امیدوارم بتوانم به امید خدا بهتر از این هم برای پرسپولیس بازی کنم و این گل را هم به هواداران پرسپولیس که همیشه یار و یاور این تیم بوده‌اند تقدیم می‌کنم."


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()

هافبک شمالی تیم فوتبال پرسپولیس در اکثر دقایق بازی در برابر داماش، با اهانت‌ و فحاشی برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه روبرو شد.


پرسپولیس، فحاشی علیه تیم فوتبال پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها به ویژه مازیار زارع در ورزشگاه سردار جنگل رشت از حواشی تلخ بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس بود که هرچند سابقه داشت، اما بار دیگر با صحنه‌هایی تاسف برانگیز تکرار شد.

 

مازیار زارع، بازیکن سابق ملوان و کنونی پرسپولیس، اینبار نیز در سفر به رشت با اهانت، توهین و فحاشی بخشی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه روبرو شد و بیش از دیگر پرسپولیسی‌ها مورد اهانت قرار گرفت.

 

 

قابل ذکر است؛ پیش از این چنین برخوردی با کریم باقری و علی دایی دو اسطوره فوتبال ایران در شهر تبریز و توسط هواداران تراکتورسازی صورت گرفته بود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانم در مورد مسایل فنی حرف بزنم، می‌گویم آب و هوا خیلی خوب بود!


علی دایی پس از برتری دو بر یک برابر داماش گیلان در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد اما گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانم به حکم کمیته انضباطی در مورد مسایل فنی فوتبال حرف بزنم، از همه شما و تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. زمین ورزشگاه خوب بود و آب و هوای رشت هم خیلی خوب بود.


وی پس از بیان این جملات به بین مردم حاضر در ورزشگاه رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

 

دایی در ادامه کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس که با پیروزی شاگردانش همراه بود، با کنایه به سوالات غیر فوتبالی خبرنگاران پاسخ گفت و از پاسخگویی به دیگر سوالات عذر خواست.

 

خبرنگاری از دایی پرسید آب و هوا چطور بود ؟ که دایی در پاسخ گفت:" هوا دارد سرد می‌شود. بهتر است مواظب خودتان باشید و اگر بیمار شدید قرص‌هایتان را بخورید و از آمپول هم نترسید!"

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آب و هوای جام حذفی بهتر است یا لیگ برتر، گفت:" لطفا از من سوال فوتبالی نپرسید ! "

 

دایی به حکم کمیته انضباطی حق مصاحبه در مورد فوتبال را ندارد. مرجع خبری پرسپولیس برای فدراسیون فوتبال ایران متاسف است که عضو کمیته فنی فیفا در این کشور حق صحبت کردن درباره فوتبال را ندارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 152
مجموع بازدیدها: 268149
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو