ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ درگیرى با نبى الله باقریها نداشتم. درگیرى یعنى زد و خورد و کتک کارى و من نمى دانم چرا با چنین شایعاتى مى خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.

علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ درگیرى با نبى الله باقریها نداشتم. درگیرى یعنى زد و خورد و کتک کارى و من نمى دانم چرا با چنین شایعاتى مى خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.وى اظهارداشت: به خاطر یک توپ بر سر باقریها فریاد زدم اما هیچ درگیرى نداشتم نبى واقعا پسر خوب و مؤدبى است و من نمى دانم حاشیه سازان با ساختن این شایعات چه هدفى را دنبال مى کنند.او ادامه داد: درگیرى یعنى زد و خورد و درگیرى فیزیکى و اینکه ? نفر یکدیگر را کتک بزنند اما ما فقط درگیرى لفظى داشتیم که این اتفاق در تمرین حفظ با توپ افتاد. بنابراین صراحتا درگیرى ام با باقریها را تکذیب مى کنم. اگر از نبى هم سوال کنید مطمئن باشید که مى گوید هیچ درگیرى نداشتم.
هافبک پرسپولیس افزود:پرسپولیس هیچ حاشیه اى ندارد اما نمى دانم چرا براى تیم حاشیه درست مى کنند ما تمرینات خوبى را انجام مى دهیم اما دشمنان یک درگیرى کوچک و طبیعى را که امکان دارد در همه تیمها اتفاق بیفتد را بزرگنمایى کردند این کارها زشت است. فردى که این درگیرى کوچک را بزرگ کرده مى شناسم و اطمینان داشته باشید به خودش هم مى گویم چرا چنین چیزى را بزرگنمایى کرده. نمى دانم این افراد از کدام درگیرى صحبت کردند.محمد در خصوص بازى با ملوان اذعان داشت: این بازى هم مانند همه بازیهاى دیگر ? امتیاز دارد تمرکزمان را گذاشتیم تا تمام امتیازات این بازى را بگیریم امیدوارم با گرفتن هر ? امتیاز این بازى گاهى دیگر به صدر جدول نزدیک شویم.
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/20 و ساعت 9:9 صبح | نظرات دیگران()

شیث این بار هم مورد هدف عادل فردوسی‌پور قرار گرفت، اما به نظر شیث به این موضوع عادت کرده است و قصد موضع‌گیری علیه عادل را ندارد.

 

باز هم که فردوسی‌پور علیه‌ات موضع‌گیری کرد؟

اتفاق جدیدی نیست، او تا به من گیر ندهد. تیتراژ پایانی‌اش را پخش نمی‌کند.

 

دلیلش چیست؟

نمی‌دانم. دنبال این هم نیستم که بفهمم دلیلش چیست. به خدا برایم اهمیتی ندارد.

 

اما شاید یک دلیلی داشته باشد؟

 

 من نمی‌دانم از خودش بپرسید.

 

 در برنامه قبلی‌اش نیز به عنوان یکی از مدعیان پوشیدن تیم ملی از تو هیچ حمایتی نکرد.

خدا آن بالاست و راجع به عملکرد هر کسی قضاوت می‌کند. ضمن اینکه برای دعوت به تیم ملی نیاز به حمایت هیچ کسی ندارم. خود افشین قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی با من کار کرده و خصوصیات فنی من را می‌شناسد.

 

محسن خلیلی نیز مدعی بود در چند نوبت شادی‌های تو نزدیک بود باعث قطع نخاع او شود.

شوخی کرد. از لحن و کلام محسن معلوم بود که شوخی می‌کند. او آنقدر آماده است که با این کارها نخاعش پاره نمی‌شود.

 

شنیدیم دیگر قصد نداری بعد از گلزنی‌های محسن به سراغش بروی؟

فکر نکنم! از این به بعد محسن گل بزند طوری به طرفش می‌روم که کمرش بشکند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 6:22 عصر | نظرات دیگران()

علی دایی سرمربی سرخپوشان پس از پایان تمرین امروز به سئوالات پاسخ می‌دهد. اودر مورد تیم ملی هم حرف‌های جالبی زد.

 

در مورد بازی با ملوان چه صحبتی دارید؟

هدف تیم ما در این بازی پیروزی و کسب 3 امتیاز است. بازیکنان ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی داشتند و مضاف بر اینکه پیروزی‌های قبلی موجب شده تا همه بازیکنان روحیه بسیار خوبی در تمرینات داشته باشند و برای برد بعدی تلاش کنند.

 

در مورد مصدومیت بازیکنان کلیدی ملوان چه صحبتی دارید؟

مصدومیت بازیکنان ملوان و مسائل این تیم به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و برای من فرقی نمی‌کند که ملوان از چه بازیکنانی در برابر پرسپولیس بهره می‌برد. من سرمربی پرسپولیس هستم و قطعا موظم که تیمم را به بهترین شکل برای بازی با ملوان آماده کنم و در نهایت پرسپولیس را به کسب 3 امتیاز خارج از خانه برسانم. شرایط تیم ما بسیار حساس است.

ما در لیگ و جام حذفی شرایط بسیار حساسی داریم و در تلاش هستیم تا در این دو جام با موفقیت توقع هواداران خود را برآورده سازیم و مسلما چیزی جز برد در برابر ملوان هدف ما نیست و هواداران‌مان را راضی نمی‌کند.

 

در مورد مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس در تیم ملوان چه صحبتی دارید؟

اولادی مهاجم جوان و بسیار خوبی است که آینده بسیار درخشانی نیز پیش‌رو دارد و یکی از بهترین فورواردهای فوتبال ایران است. او می‌تواند بسیار بهتر از آن چیزی که در حال حاضر از او می‌بینیم باشد اما همانطور که گفتم ما کاری به بازیکنان تیم حریف نداریم و تنها به شکست ملوان فکر می‌کنیم.

 

فکر می‌کنید در انزلی قادر به شکست تیم ملوان هستید؟

ملوان همیشه تیم خوب و قابل احترامی برای تمامی فوتبالدوستان و من بوده است. این تیم قدمت قابل احترامی در فوتبال ایران دارد و خصوصا همیشه در انزلی برای حریفان خطرساز بوده است. اما در شرایط فعلی برای ما بازی با حریفان در داخل خانه یا خارج از خانه چندان تفاوتی نمی‌کند و ما در انزلی به همین دلیل محکوم به برد حریف هستیم.

 

در مورد مصدومیت میثاق معمارزاده در تمرین روز سه‌شنبه چه صحبتی دارید؟

میثاق یکی از دروازه‌بانان خوب و باتجربه ما محسوب می‌شود. بعد از مصدومیتی که او در تمرین روز سه‌شنبه با آن مواجه شد باید ببینیم در فاصله باقیمانده تا بازی ملوان شرایط او به چه شکلی می‌شود اما به هرحال امیدوارم پزشک تیم او را به بازی ملوان برساند.

 

گویا در رابطه با پرداخت نشدن مطالبات مالی‌تان از سوی فدراسیون به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اید.

باید بگویم قرارداد من با فدراسیون 3ساله بوده که در سال دوم و سوم این قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده بود که مطالبات مالی باید به صورت توافقی پرداخت می‌شد. از سوی دیگر فکر می‌کنم مربی که قرارداد 3 ساله داشته اما بعد از مدتی در سال اول از کارش کنار گذاشته شده و اخراج شده طبق قرارداد فدراسیون باید پولش را به سرمربی سابق تیم ملی که با او قرارداد امضا کرده پرداخت کند.

 

شکایت شما ارتباطی  به گرفتن مطالبات‌تان بابت بدهی فدراسیون به تولیدی‌ پوشاک‌ ورزشی‌تان ندارد؟

من وکیل گرفته‌ام تا همه چیز به صورت دوستانه حل شود. اما اگر اینگونه نشود به کمیته انضباطی و حتی فیفا نیز شکایت خواهم کرد. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید عدل و انصاف را در خصوص کسانی که در فوتبال این مملکت زحمت می‌کشند به طور کامل رعایت کند. به همین دلیل نیز من شکایت می‌کنم تا حق‌ام را از فدراسیون فوتبال ایران بگیرم. ضمن آنکه در مورد تولیدی پوشاک نیز باید این توضیح را بدهم که چند نفر در تولیدی دخیل بودند و در آن شراکت داشتند به همین دلیل طبق قول‌ها و وعده‌هایی که داده شده فدراسیون باید به آنها عمل کند اما شکایت من همانطور که گفتم تنها به مسائل مالی قرارداد 3 ساله‌ام با فدراسیون بازمی‌گردد و ربطی به تولیدی‌ام ندارد.

 


به نظر می‌رسد شما پس از اخراج به نوعی به دنبال غرامت گرفتن از فدراسیون فوتبال هستید؟

نه اصلا چنین چیزی نیست. من مربی تیم ملی بودم و طبق قراردادی که با فدراسیون فوتبال امضا کردم حرف از پرداخت مطالبات می‌زنم چون همانطور که گفتم قرارداد من با فدراسیون 3 ساله بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 6:20 عصر | نظرات دیگران()

باشگاه پرسپولیس 24 میلیون تومان، طلب سعید عزیزیان را پرداخت کرد. مسئولین این تیم اعلام کردند که 7 میلیون تومان مالیات عزیزیان را هم تا آخر هفته پرداخت خواهند کرد.


سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بانهای حال حاضر استیل‌آذین و سابق پرسپولیس که از این تیم طلبکار بود بالاخره توانست 24 میلیون طلبش را از باشگاه بگیرد.

 

مسئولین پرسپولیس به عزیزیان قول مساعد دادند که مشکل مالیات وی را تا آخر هفته حل می‌کنند و 7 میلیون مالیات عزیزیان را نیز به وی می‌پردازند. سعید عزیزیان هم وقتی حسن نیت پرسپولیسی‌ها را دید 2 میلیون از مطالباتش را به این تیم بخشید و اعلام کرد که به دلیل خوش قولی مسئولین 2 میلیون از مطالباتش را به این تیم می‌بخشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 6:19 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم پرسپولیس گفت: منتظر نیستم کسی 3 کارته شود و من بازی کنم.

مجتبی زارع در خصوص اینکه این بازیکن به دلیل 3 اخطاره شدن هادی نوروزی در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه تا به امروز هر وقت برای پرسپولیس بازی کردم، تاثیرگذار بودم و به دنبال این نیستم که یک بازیکن مصدوم و یا 3 کارته شود تا من در ترکیب اصلی قرار بگیرم.


وی ادامه داد: از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادم و حاضر هستم پاسخ اعتماد مربیان را بدهم.


زارع در خصوص شرایط بازی در انزلی گفت: من با راه‌آهن به این شهر سفر کردم. تماشاگران انزلی‌چی درست مثل هواداران پرسپولیس از باتعصب‌ترین تماشاگران فوتبال هستند. امیدوارم در شهر انزلی شرایط جوی به ضرر ما نباشد. هواداران مطمئن باشند برای کسب هر 3 امتیاز به زمین می‌رویم و امیدوارم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 6:19 عصر | نظرات دیگران()

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* محسن خلیلی، مجتبی شیری و ابراهیم شکوری سه بازیکنی هستند که به عنوان بهترین‌های بازی با فولاد انتخاب شده‌اند و قرار است در اردوی این هفته پاداش‌های 250 هزار تومانی‌شان را بگیرند.


*
به دنبال تشویق غلامرضا رضایی و شایعه‌های بعد از آن، لیدرهای پرسپولیس به باشگاه احضار شده‌اند تا در این باره به کاشانی توضیح بدهند.


*
سرخپوشانی که بابت فصل گذشته هنوز از باشگاه طلبکارند قول گرفته بودند که تا پیش از پایان سال پول‌های‌شان را دریافت کنند اما طبق وعده تازه کاشانی برای رسیدن به این پول باید تا پایان فصل منتظر بمانند.


* حبیب کاشانی به دایی توصیه کرده که برای از دست نرفتن تمرکز خودش و پرسپولیس، دیگر درباره علی کریمی و بازگشت‌اش صحبت نکند.



* با تصمیم کاشانی، دوربین‌های باشگاه از این پس دوباره تمرین‌های پرسپولیس را ضبط می‌کند تا رفتار بازیکنان و حتی لیدرها کاملا زیر نظر باشد.


* لیدرهای پرسپولیس دیروز صبح به کمیته انضباطی رفتند و درباره آنچه در بازی با مقاومت سپاسی رخ داده بود به شریفی توضیح دادند.

* هادی نوروزی به خاطر سه اخطاره بودن، در سفر آخر هفته به انزلی، پرسپولیس را همراهی نمی‌کند.


* حبیب کاشانی و مصطفی شکری امروز به کمیته انضباطی می‌روند تا در جلسه‌ای که از ساعت 15:30 برگزار می‌شود درباره شکایت استیل‌آذین پاسخگو باشند.




* کریم باقری کایپتان تیم فوتبال پرسپولیس از دید اهالی فوتبال به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.


* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.


* در اواخر تمرین امروز معمارزاده دروازه‌بان اول پرسپولیس از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد.


* تیم فوتبال پرسولیس بر اساس امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم، در صدر جدول لیگ برتر این نیم فصل قرار گرفت.


* جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برای رسیدگی به شکایت باشگاه استیل آذین از سرپرست باشگاه پرسپولیس، عصر امروز(سه شنبه) با حضور حبیب کاشانی و نماینده حقوقی دو باشگاه در کمیته انضباطی برگزار شد.


* رییس مجمع باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: پرسپولیس که خوب نتیجه می‌گیرد، بالاخره مهم نتیجه گرفتن است و اشکالی ندارد که پرسپولیس با همین شرایط ادامه دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()

مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز چهارشنبه در پایتخت


پیروزی:

- کریم مرد سال فوتبال ایران.
- (مرفاوی حیا کن) بعد از یک تساوی
- برای ملوان نجات غریق خبر کنید.
- سرخپوشان پای سفره هفت سین.
- سعیدلو:چه اشکالی دارد پرسپولیس با همین شرایط ادامه بدهد.
- کفاشیان از فدراسیون فوتبال نمی رود.
- هدایتی 34 درصد از سهام تراکتور سازی را خرید.
- توتی: بالاخره یک روز به رئال می روم.
- نظر سنجی رئال را قهرمان لالیگا دانست.


خبر ورزشی:

- اگر SMS می زدم به کریمی رای می دادم، باقری: عابدزاده محبوب ترین بازیکن ایران است.
- رقابت فدراسیون های ایران و عربستان، 4 میلیون یوروی تریم با گل نکونام پرید!.
- سپاهان ایران - العین امارات، ژنرال به دنبال اولین برد آسیایی.
- حجازی: هواداران صبور باشند، خودخواهی سد راه استقلال شد.
- کفاشیان: برای قطبی مدیرفنی می آوریم.
- ابراهیم زاده: قوی ترین تیم آسیا را متوقف کردیم.
- در هفته آخر لیگ برتر جودو، نبرد مدعیان برای نایب قهرمانی.
- هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال، جنگ بقا بالا گرفت.
- تکواندو نوجوانان جهان، درویش طلا گرفت، سلیمانی نقره.
- سفر به سانتیاگو برنابئو با خاطرات گذشته، لیون باید از این رئال بترسد!.
- منچستر - میلان، جذابترین بازی لیگ قهرمانان اروپا، لشکر مصدومان، بزرگترین تهدید برای شیاطین سرخ.
- حذف آدریانو از فلامینگو به خاطر الکلی بودن.

ابراررزشی:

- با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم، باقری: اگر قصد شرکت در نظرسنجی را داشتم به کریمی رای می دادم.
- سپاهان ایران - العین امارات، سپاهان به دنبال اولین پیروزی.
- الهلال عربستان - مس کرمان، مس بازهم می درخشد؟.
- مرفاوی: بازیکنانم خسته بودند وگرنه بهتر نتیجه می گرفتیم.
- الغرافه در گروه استقلال صدرنشین شد، بنیادکار ازبکستان در گروه ذوب آهن.
- منچستریونایتد 1999 بهتر بود یامیلان 1989؟ دیوید بهترین منچستری، فان باستن بهترین میلانی.
- رونالدینیو می خواهد شیاطین سرخ را شکست دهد.
- به بهانه رویارویی رئال مادرید با لیون، آخرین فرصت قوهای سپید.
- مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا، مهرام باز هم ذوب آهن را برد.
- مسابقات هندبال لیگ برتر، هفته ششم لیگ و کار ساده ذوب آهن مقابل دانشگاه آزا
د.


ایران ورزشی:

- نویدکیا: باشم با تمام وجودم کمک می کنم، سپاهان هنوز هم از بهترین های آسیاست.
- تبریک هواداران به کاپیتان، سپهر و کریم جریمه شدند.
- خودم شرکت می کردم به کریمی رای می دادم، باقری: وقتی فهمیدم از همه بالاترم خوابیدم.
- ناصر حجازی: خدا را دارم محتاج کسی نیستم.
- در واکنش به اعتراض استیلی درمورد رای کریمی، شریفی: می توانستیم تا 6 ماه محرومش کنیم!.
- استیلی: شریفی تحت تاثیر 90 حکم داد.
- با غیبت 5 ملی پوش تیم ملی تنیس در انتخابی، هر راهی رفتند، به بن بست خورد.
- رنکینگ داخل سالن دوومیدانی جهان اعلام شد، 4 ایرانی در جمع بهترین ها جای گرفتند.
- بنیتس: بدون روحیه به جایی نمی رسیم.
- رونالدو: مطمئنم صعود می کنیم.
- کاکا: لیون در لیگ قهرمانان یک تیم دیگر می شود.



استقلال جوان:

- مجیدی: از من خواسته بودندتک مهاجم باشم.
- مرفاوی:خسته بودیم اما می توانستیم ببریم.
- یک امتیاز،الفرار!
- الغرافه صدر نشین 6 امتیازی گروه استقلال.
- امیر ابادی:بازی با الغرافه دشوارتر شد.
- نامجو مطلق: ما بدشانس و انها خوش شانس بودند.
- بکام: مطمئنا رونی بازی خواهد کرد.
- اغاز بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان.
- اخر سال است،قطبی می ماند یا می رود؟
- ملوان و یک لشگر مصدوم.

 


نود:

- حجازی: برخی استقلالی ها خودخواه بودند.
- برهانی: خجالت زده حجازی شدیم.
- نمی دانم عادل چرا با من دشمنی دارد، عقیلی: فردوسی پور حق خداداد را هم خورد.
- ذوب آهن ببرهای جده را رام کرد.
- دعوت رسمی تراکتورسازی از جادوگر محروم، کریمی: دوست دارم برای آشتی با هواداران تراکتور به تبریز بروم.
- پس از ملاقات با سعیدلو؛ حضور پروین در پرسپولیس قطعی شد.
- پرده برداری از توپ فینال لیگ قهرمانان.
- مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، منچستر یا میلان خداحافظی تلخ!.
- کاکا: رئال و بارسا در فینال لیگ قهرمانان.
- جام اخلاق لیگ برتر بسکتبال به کاشانی ها رسید.
- لرستان قهرمان دوچرخه سواری کشور.


 

گل :

- صمد باز هم باید و
- تماشاگران استقلال دیروز باز هم ایمر قلعه نوعی را تشویق کردند همان مربی ای که در کل مسابقات
سال گذاشته به اندازه مرفاوی در 2 مسابقه اخیرش امتیاز جمع کرد
- تهدید سنگین پس از حکم سنگین کمیته انضباطی علیه جادوگر
- استیل اذین از لیگ کنار می کشد
- در استانه بازی انتقامی با تراکتور سازی در تبریز ، هدایتی تیم حریف را خرید
- کری خوانی قرمز و ابی در شورای شهر
- کاشانی: نام یک کوچه بن بست ! را بگذارید استقلال
- دانشجو : حداقل ما در اسیا هستیم پرسپولیس چی ؟!
- حاج صفی : سپاهان چندماه است به ما حقوق نداده
- استیلی : همسر کریمی خودش اذری زبان است
- حجازی دعوت سعیدلو را رد کرد
- دایی پول لباسش را از فدراسیون می خواهد
- کریم باقری : من بودم به کریمی رای می دادم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()

سپاهان و ذوب آهن بازهم امتیاز مى دهند.

حسین عبدى با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس معتقد است که تیمهاى دیگر از این تیم هراس دارند اما سرخپوشان در بازیهاى دیگر هم براى پیروزى به میدان مى روند تا به هدفشان در پایان فصل برسند.

• از بازى مقابل فولاد راضى بودید؟

- به نظر من یکى از بازیهایى بود که خیلى خوب بازى کردیم. هر چند که موقعیت هاى زیادى نداشتیم اما بچه ها با تفکر بیشترى بازى کردند و نبض بازى را در اختیار داشتند، البته موقعیت هاى خوبى هم داشتیم. اگر فرصتى که هوار داشت گل مى شد یا گل نوروزى که درست بود اما آفساید گرفته شده قبول مى شد، با گلهاى بیشترى بازى را مى بردیم. در کل پرسپولیس از بازیهاى قبلى بهتر بود.

 

• فولاد را در این بازى چطور دیدید؟

- فولاد تیم خوبى است و در هفته هاى قبل هم خوب کار کرده بود و نتایج خوبى گرفته بود. فولاد مقابل ما هم دنبال نتیجه بود اما پرسپولیس تیمى نیست که مثل بقیه باشد. موتور پرسپولیس روشن شد و کار براى حریفان سخت شده است.
• بازى با ملوان در پیش است. در مورد این بازى چه صحبتى دارید؟

- همیشه بازى کردن با تیمهاى شمالى سخت است. ملوان تیم ریشه دارى است و در زمین خودش خوب بازى مى کند. مطمئنا ملوان مقابل ما هم برنامه هاى خاصى دارد اما بچه هاى ما دنبال این هستند که در هر زمینى و هر جایى که بازى مى کنند، ببرند. کار براى ملوان هم سخت است و اگر بچه ها خواسته هاى ما را اجرا کنند، پیروزى بعدى هم در کارنامه پرسپولیس ثبت مى شود.

• اما ملوان هم در خانه راحت امتیاز نمى دهد.

- بله، کارمان خیلى سخت است و اگر قرار باشد در کورس باقى بمانیم، باید ملوان را ببریم. حریفان از بردهاى ما هراس دارند و ما هم چاره اى جز برد نداریم و باید ملوان را ببریم.

• امتیاز دادن سپاهان مقابل تراکتورسازى چقدر به تیم شما انگیزه داده است؟

- اعتقاد من بر این بود و هست که حریفان ما امتیاز مى دهند و ما فقط باید به فکر امتیازات خودمان باشیم. هم سپاهان و هم ذوب آهن بازهم امتیاز مى دهند که طبیعى است. آنها دلهره بیشترى دارند تا فاصله شان را حفظ کنند، به همین دلیل در هفته هاى آینده بیشتر امتیاز مى دهند. براى ما این بازى انگیزه مضاعفى دارد و با تمام قوا به زمین مى رویم تا تمام امتیازات را بگیریم.

• فکر مى کنید تکلیف تیم قهرمان روز آخر مشخص مى شود؟

- امیدوارم هر تیمى که لایق و شایسته قهرمانى است، قهرمان شود اما جذابیت فوتبال همین است که هیچ تیمى از پیش برنده یا قهرمان نیست. هم سپاهان که مدعى اول قهرمانى است و هم ذوب آهن، تا وقتى که بازى هست، فراز و نشیب خواهند داشت و هنوز چیزى از دست رفته نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:40 صبح | نظرات دیگران()

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.وى افزود: ما با این هدف که فاصله ? امتیازى بین ما و سپاهان تا پایان لیگ جبران شود، لیگ را ادامه مى دهیم و درگذشته هم چنین چیزى را داشته ایم و فاصله ? امتیازى را جبران کردیم و قهرمان شدیم.وى گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان از نظر روحى شرایط بسیار خوبى دارند. شرایط روحى آنها حتى بهتر از وضعیت جسمانى شان است.خوردبین تصریح کرد: کسب پیروزى هاى پى درپى سبب شده است انگیزه بازیکنان بیشتر شود و به خودباورى برسند.وى خاطر نشان کرد: ? بازى باقى مانده ، با دیدگاه فینال هاى لیگ به میدان مى رویم و ارزش بازى هاى ما قبل از بازى با سپاهان که در هفته پایانى لیگ برگزار مى شود ، بیشتر است زیرا اگر امتیازهاى لازم را کسب نکنیم، بازى با سپاهان تشریفاتى مى شود.
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()

مفاد قرارداد ابتدا اعلام نمى شود اما گذشت زمان کار خودش را مى کند؛ بویژه هنگامی که کار به اختلاف و دعوا مى کشد و قرارداد على دایى با فدراسیون هم از آن جمله است.

 

 به نظر مى رسد رفتارهاى صورت گرفته به قدرى براى دایى سنگین بوده است که بر خلاف آن ظاهر آرام پس از جدایى از تیم ملى توفانى با شدت جریان داشته است چون خبر مى رسد ، على دایى پیگیر قراردادى است که به آن عمل نشد. این قرارداد که ? ساله خوانده مى شود در ازاى یک میلیارد و ??? میلیون تومان منعقد مى شود به نظر مى رسد آنچه دایى را تحریک به انجام این کار کرده، برخوردهاى بعضى مسئولان فدراسیون با وى بوده است. در همین ارتباط عنوان مى شود اجراى قرارداد براى سال دوم و سوم منوط به توافق طرفین بوده که در یکى از بندها گنجانده شده است با این وجود ادعاى مطرح شده حداقل براى دریافت غرامت ?/? میلیارد تومانى است البته با این توضیح که گفته شده رقم مربوط به سال اول پرداخت شده است. گفته مى شود این شکایت که در خود فدراسیون مطرح شده در دست بررسى است و اینکه آیا احتمال طرح آن در مراجع بین المللى وجود دارد یا نه، نکته معلومى نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 234
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267706
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو